bloggerads

Search This Blog

1/26/2012

呢啲就係大陸豬嘅心態 (轉載)

鳳凰衛視雷宇的新浪微博貼文:


為防走數, 圖已cap:



原文:
从集会抗议内地孕妇到港产子,到名牌店前聚众拍摄表达愤慨,为何香港回归后,两地的隔膜没 有消除反而越来越深?一个在大陆生活多年的港人告诉我,香港人曾经称呼大陆人为大陆灿,而现在则改为大陆猪。我们是否应该反思自身的问题,港人的这种情绪 的出现背后又代表了什么深层次的原因。
-------------------------------------------------------------

鳳凰衛視 = 中央電視台駐港部門
呢條女即係乜料子大家都會明白吧了
呢啲講法, 其實係普遍存在於大陸豬心中 (很冒犯吧? 唔俾面香港人,仲駛乜當佢哋係人)
最經典就要數到以下呢條片


大陸豬對住香港嘅心態, 就係建基於香港受過英國管治、引入咗西方文明而有的繁華
所謂嘅「回歸」就係要受中共照顧, 尤其是98年金融風暴同2003年沙士之後, 香港的經濟氣候相當之不濟而北京向香港「大開水喉」之後, 大陸豬呢種嘅心態就更加之熾烈

想批評在下在玩右翼民粹? 那便請撫心自問一句:
十五年來, 你在香港過得好嗎?!深深想清楚, 十五年來, 所謂嘅阿爺, 當你係乜吧!

From巴士佬Blog