bloggerads

Search This Blog

2/03/2012

你打算中港點繼續落去?(轉載)



大家請由2:40睇起,特別李光耀幾段歷史演辭。

其實新馬分家,已經遠超華人同馬來人嘅裂痕,因為新加坡嘅馬來人都跟李光耀一齊走。由4:29開始演辭,就將問題一針見血講出嚟,你想建立點嘅新國家至得架?

新加坡同馬來西亞因共同對付中共支持嘅馬共,勉強合埋一齊,因為無傾清楚係share the burden and reward,定馬拉佬攞話晒事,華人分餅碎,都搞到一鑊泡,民生、政制、經濟一大堆問題搞唔掂,搞咗廿個月,頂唔順,分開算數,宣布唔玩。

依家英國佬未經公投塞香港俾中國,意識形態分歧本來就好大,香港人用幻想嘅「中國意識」頂住,經過整整十五年,最後一個雙非問題,始終要爆煲。如果二十個月至浮上水嘅問題都搞到新馬咁,一個香港人FF足十五年嘅問題,你認為可以一味叫香港人, 特別受十月懷胎之苦嘅大肚婆去唔鬧爆,簡直係奇想。原來一路幻想落去,就可以令問題消失,我唔識呢挺神乎其技。就算末期癌症病人,打得多芬太尼都失效,更何況用「國族想像」呢樣嘢,點克服十月懷胎前後嘅痛苦呀?

我未生過仔,但我絕對明白啲大肚婆點解咁慶,由大緊肚,到喺醫院,到生咗之後唔係就咁算,又要帶母嬰健康院、打疫苗、撲奶粉、同BB餵奶掃風,換尿片,瞓又瞓唔好,好多左膠無生過仔,無親歷大肚婆嘅痛苦,就一路講風涼話,呢樣嘢亦係我決定開炮開得咁恆嘅原因。乜了解自已人嘅痛苦,咁難咩?

好勝,同堅持統一如李光耀都搞唔掂嘅問題,我唔明香港啲統派,點解可以拍心口話搞掂。更加唔好講,曾志豪呢啲手指拗出唔拗入嘅港賊。仲要依家呢個政府,係唔會成日上北京,代表香港人幫中港收窄分歧。香港人唔係狗,但特區政府班高層就肯定係。url

BNO 可以無條件移民去丹麥(轉載)

移居丹麥的情序
由Tourist變成Residence

網上有很多blog討論BNO的轉變,自從捷克總統簽署《里斯本條約》後,歐盟對BNO的態度開始有了明確的方向。

歐洲有條文禁止國籍歧視,因此,除了英國和波蘭,BNO作為歐盟成員國國籍,如果因此享受不到英國國籍人士在歐洲擁有的歐洲公民待遇,就會構成 discrimination on grounds of nationality,結果就是在當地被司法覆核,所以歐洲國家和機構唯一選擇是,對任何持英國海外屬地(直布羅陀除外)以外護照的英籍人士,都視作英 國公民同等處理,否則準備被人告上法院。

看了網友人肉測試之後,我便想著有BNO等於歐洲公民,從此以後不用再偷偷摸摸,不用被人歧視特區護照上雞乸咁大隻的" PEOPLE REPUBLIC OF CHINA ",不用攪不清逗留3個月後的身份,是否合法等等。

逗留了丹麥2個月,開適應了生活,決定留下來,首要做的事當然是學習當地語言,幸好Daniel朋友的男朋友是從澳洲來的新移民,他告訴我學習丹麥話基本 上是免費,有些會對EU公民象徵式收費,大約$650港幣一個月吧,我查過上課的時間可以非常密集,每天3小時,每星期4天,再想想$650港幣一個月的 學費?真係平到笑!如果是來自non-EU的人,是絕對免費的。我沒心情去理會他們算我是EU定Non-Eu,趕快去報名罷了!很快,他們叫我去面試,面 試信上列明面試時有一個簡單的英語測試,我沒有把這個測試放在眼內,一個大學畢業生去學初級丹麥語會有機會因為英文程度未能達標而推諸門外嗎?那麼在壽司 店公作的中國人為何操得一口流利丹麥語?我跟他們說英語,他們聽不懂,只跟我講國語啊!

結果,那個測試竟然是一句簡單的句子,然後叫我分 Subject, Object, Adverb, Sub-verb...我冒汗了,這是我從來不理會的東西,所以唯有硬著頭皮亂撞!哈哈!幸好原來撞錯都沒有什麼大不了,那女士說我要去中班,然後給我家 附近學校的地址,著我去申請面試!那即是又要等!!!唉!我即日就send了e-mail到那所學校,告訴我的情況,想申請面試,他們的回覆竟然是我要有 Residence Permit 和 CPR Number (即是在丹麥人人都有的身份証)

好!我又趕快到丹麥移民局申請,他們說我的語言課程並不是大學標準課程,所以我不能用學生身份申請,我在丹麥又沒有自己成立的公司,所以不能用自顧人仕身份申請,而我在丹麥亦沒有正職,所以又不能申請工作逗留!最後,他給了我兩個建議:

1) 找個有正職的丹麥籍居民填申請表,承認他在我逗留期間會照顧我的生活費。:)即是有Daniel養啊?聽落很好聽,但Daniel就要填一大堆文件,煩死!
2) 證明我有 63,204Kr 在銀行戶口 ( 即大約$83800港幣)

總果我選擇了後者,要注意,申請Residence Permit要在到步3個月內申請,要不是學校要求我出示文件,我就會以為有BNO就等於可以長住!真好彩!我比原定時間遲了兩日申請,但過程很容易,只 要到移民局,填一張form, 給他們一張證件相,一張 Print screen 證明我戶口有指定金額,連同BNO護照一同遞交,他們影印後就完成了,那聯員還告訴我不要在國籍上填 CHINESE,我要填 BRITISH!

職員說3星期內他們就會郵寄 Residence Permit 到我家,結果我等了5個工作天就收到了!Residence Permit 其實只是一張紙,上要寫著我符合Eu Citizen的身份,說明我的Status是 European Citizen. 擁有無限居留. 還付上另一張文件告訴我只要憑 Residence Permit + 護照到 Municipal Registry (folkeregister) 我就可以申請 CPR Number 和 Health-insurance card. 連續住了5年後我可以申請 " Certificate of the Right to Indefinite Residence" 我想大慨是丹麥護照吧! 5年後再算啦!

結果,我又走去申請了,我即時就有了自已的CPR Number,那個男職員給了我一封信,信上面有我的名字,出生日期和我的 CPR number,他說我憑信就可以到銀行開戶口!一星期後我收到了銀行寄來咭,免費的!再過幾天後收到密碼和Yellow social security card.憑咭享有免費基本醫療福利,醫院還寄了信給我,告訴我如果我喜歡的話可以去 body check,又是完全免費的!

就這樣,我終於可以光明正大逗留歐洲,不用和 Daniel 結婚,不用偷偷摸摸逾期居留!

靠自已的力量特別爽!說話,做事都可以更大口氣!一個人在歐洲的心情實在太複雜了,每事每物都要靠人帶路,靠人翻譯,久而久之就覺得自已很沒用。

最後要感謝上天安排我1997年前出世,感謝父母幫我申請了BNO,否則我就要填一萬份文件,要計算我有沒有100分去申請3年Green card!
url

BNO點解好用過特區護照?(轉載)

香港電台非一般旅程:越過國境的一刻
上述文章,是由香港特區政府旗下部門,香港電台其中一個節目的博客的文字,無花無假,成篇文一矢中的講中BNO比特護好用的原因,特護講到成堆免簽天花龍鳳都好,中華人民共和國國際聲譽臭過屎坑,俾你免簽,但在關卡等成個鐘,咁你等唔等?
呢篇文可以大力forward去discuss, uwant兩個被納粹黨佔領的論壇,我想睇明修密果堆共狗,究竟有乜好講。

BNO續領需英本土處理(轉載)

【本報訊】逾二十五萬持有英國護照包括BNO(英國公民(海外)護照)的香 港市民,可能要面對無法出境的窘境,原因是英國駐香港總領事館由今年八月十一日起,凡在港申請或續領英國護照,均需要將有關申請交由英國本土處理,等候期 約四個星期,收費則與以往相若。對於有關的安排,英國商會隨即批評指辦理時間過長,擔心會阻礙經常穿梭中港兩地的會員,已致函予英國首相卡梅倫及下議院其 他議員,反映有關問題。url