bloggerads

Search This Blog

3/16/2012

唐英年逆取首級

唐英年逆取首級



點解梁振英搞到流汗,因為唐英年大爆梁振英2003年要求防暴隊鎮壓反23條市民,以及縮短商台牌照年期來令鄭經翰、黃毓民封咪。唐英年做咗日本武士,傷痕纍纍嘅情況下,照樣攞刀去逆取首級。
呢鋪逆取首級,唐英年無諗過做特首,但梁振英依家咁搞法,亦唔駛旨意做特首。而梁振英亦無諗過,會出現一個逆取首級嘅唐英年,因為唐英年一個咁嘅公子哥兒,照道理係唔會有政治意志出逆取首級呢招。要逆取首級,強大嘅意志係必不可少。
依家全香港人要追梁振英J數,如果行政會議唔解密文件,2003年爭啲要血洗中環,同埋黃毓民、鄭經翰封咪真相,係要引用《立法會(權力及特權)條例》,捉邊個係大話精。作為前商台研究員兼《風波裡的茶杯》獨立監察員,我絕對有理由,要求梁振英俾番一個交代。

薄熙來玩完,隻狼仲有得玩?

薄 熙 來 去 職   中 央 稱 從 當 前 形 勢 大 局 出 發
2012-03-15 HKT 13:19
中 共 中 央 決 定 , 薄 熙 來 不 再 兼 任 重 慶 市 委 書 記 、 常 委 及 委 員 職 務 , 由 同 樣 是 政 治 局 委 員 的 國 務 院 副 總 理 張 德 江 兼 任 。
有 關 決 定 由 政 治 局 委 員 、 中 央 書 記 處 書 記 李 源 潮 , 在 今 早 重 慶 市 領 導 幹 部 會 議 宣 布 , 表 示 今 次 職 務 調 整 , 是 中 央 從 當 前 形 勢 和 大 局 出 發 , 經 過 慎 重 考 慮 決 定 。 張 德 江 亦 出 席 了 會 議 , 並 發 表 講 話 。
報 道 無 提 及 , 薄 熙 來 政 治 局 委 員 的 職 位 , 是 否 有 變 。
另 外 新 華 網 引 述 中 央 組 織 部 負 責 人 證 實 , 正 接 受 休 假 治 療 的 重 慶 副 市 長 王 立 軍 , 已 被 中 央 免 職 , 正 按 程 序 辦 理 。
薄熙來已經玩完,依家爭七中全會解除佢黨內職務,然後正式好似陳良宇咁被人拉。
昨天溫家寶講話果陣,個個都以為溫家寶欽點梁振英,但我已經覺唔係,因為由最多民意支持嘅人做特首,果句係官話嚟,更何況溫家寶有名係政壇明燈,佢講嘅好多時同實際做嘅相反,否則都唔會叫影帝喇。
但呢句話,大家留睇,呢個係薄熙來即時Game Over嘅原因:
「中央作出關於正確處理若干歷史問題的決議以來確立了解放思想、實事求是的思想路 和黨的基本路 ,並且做出了改革開放這一決定中國命運和前途的重大抉擇。」
佢引用係1981年《關於建國以來黨的若干歷史問題的決議》,呢個係開放改革政策嘅立憲基礎。
「文化大革命」名義上是直接依靠群眾,實際上既脫離了黨的組織,又脫離了廣大群眾。運動開始後,黨的各級組織普遍受到衝擊並陷於癱瘓、半 癱瘓狀態,黨的各級領導幹部普遍受到批判和鬥爭,廣大黨員被停止了組織生活,黨長期依靠的許多積極分子和基本群眾受到排斥。「文化大革命」初期被捲入運動 的大多數人,是出於對毛澤東同志和黨的信賴,但是除了極少數極端分子以外,他們也不贊成對黨的各級領導幹部進行殘酷鬥爭。後來,他們經過不同的曲折道路而 提高覺悟之後,逐步對「文化大革命」採取懷疑觀望以至抵制反對的態度,許多人因此也遭到了程度不同的打擊。以上這些情況,不可避免地給一些投機分子、野心 分子、陰謀分子以可乘之機,其中有不少人還被提拔到了重要的以至非常重要的地位。
無論隻狼,定係薄熙來,作為共產黨,無理由唔知個決議呢個關鍵點。呢兩條友做法係一樣, 北京唔係傻嘅,而且薄熙來啲黑檔案,隨時有支持梁振英班地產佬嘅名,大家諗吓之後仲有乜風暴發生。
以為隻狼贏緊嘅話,小心跟車太貼,撞瓜咗都未知。
url

不要再妄想會照顧基層居住需要

不要再妄想會照顧基層居住需要

特首選戰局勢變幻莫測, 唐英年同梁振英嘅民望依然有距離, 但仍是梁大幅度領先
普遍市民仍是看著梁的政綱提到會興建公屋, 甚至係錯覺會增建公屋, 前幾篇都提過了實際到底如何
而唐的政綱更是明顯的偏向地產霸權, 這也會是失分之處

梁振英的住屋政綱到底有何實際問題, 一直有評論地產政策的「地產小子」似乎有更詳細的分析
梁振英不敢說的:(一)增建公屋
梁振英不敢說的:(二)優化公屋
梁振英不敢說的(三):舊區重建

如果閱讀過後還是因為認為梁振英是會打倒地產霸權, 任期內會滿足基層住屋需要, 因而繼續認為梁是適合人選
哪麼你的智慧實在與當年陳冠熙性愛照片事件後的鍾欣桐沒有分別, 甚至更低

當然的, 唐英年也不是一個可取之才, 要是被迫二選一的話就只能採取Less evil
不過現代文明還可以選擇兩個都不要, 然後推倒重來, 反正要當選還是要601票以上
更是可以的話就請劉夢熊把日前的訪問所說的「要求中央在5月6日重選時採取全民普選」付諸實行, 況且基本法附件一和附件二原交就是在2007年可以進行的。