bloggerads

Search This Blog

3/26/2012

CY當選後勢引發第2波香港移民潮


香港人怕CY上台強推23條,令到香港會變成一個無自由民主的地方。大家會想移民去一個有民主自由的地方都是正常丫。香港成日話自己是international city市民竟然連投票權都無就真是可恥,要知道Thailand, Indonesia, Vanutu, 呢些港人認為是"落後國家"的地方都有投票權,難道香港人比Thailand, Indonesia, Vanutu,更唔文明更唔開化咩?

你地睇下香港人連彈劾曾貪心,市民都無力去做任何事、就知香港一是要獨立,如果獨立唔到港人就要自求多福搵定後路移民去民主國家啦。

如果23條通過就同singapore一樣無論在街在網上書上及任何謀體都唔可以講衰自己政府如果唔係就犯法。咁不如去singapore啦,singapore有前途過香港,空氣都無香港咁污染,命都長幾年。

最後忠告香港人: 真是要搵定後路以策安全!

寫於CY當選香港淪陷之第3日(27/03/2012)