bloggerads

Search This Blog

2/13/2012

應該考慮隔離由中國入境孕婦(轉載)

兩 內 地 婦 誕 嬰 有 德 國 麻 疹   無 抗 體 醫 護 有 風 險
2012-02-13 HKT 22:36
朱錫君報道
兩 名 在 本 港 出 生 , 由 內 地 孕 婦 所 生 的 嬰 兒 , 證 實 有 先 天 性 德 國 麻 疹 , 其 中 女 嬰 情 況 穩 定 , 男 嬰 已 經 出 院 。
兩 名 孕 婦 其 中 一 人 在 產 前 , 並 無 德 國 麻 疹 病 徵 , 亦 無 接 種 過 疫 苗 , 另 一 人 在 本 港 檢 查 時 , 發 現 對 風 疹 抗 體 呈 陽 性 反 應 。
有 兒 科 醫 生 說 , 染 病 的 嬰 兒 有 可 能 腦 部 及 多 個 器 官 異 常 , 帶 來 後 遺 症 。 嬰 兒 的 尿 液 可 以 傳 播 德 國 麻 疹 , 可 能 為 懷 孕 而 又 無 抗 體 的 醫 護 人 員 帶 來 風 險 。
中國大肚婆唔做產前檢查大家都知,但更得人驚係德國麻疹以外嘅傳染病,包括肺結核、愛滋、乙型、丙型肝炎,醫護人員事前唔知無防範嘅情況下,好易中招。仲有佢地喺街頭生仔,幫佢地接生嘅差人、救護員甚至市民,隨時多得佢地唔少。
所以所有未能出示由香港註冊醫生發出,有效產前檢查醫學證明,應該考慮任何有懷孕,並合理相信會喺香港生產嘅中國入境孕婦,必須喺香港邊防嘅篩檢站進行驗血以及其他必需傳染病檢查,無病可以入境,有傳染病嘅就算有預約證書都要遣送出境。呢個係保護香港醫院使用者必需措施,唔硬唔掂。url