bloggerads

Search This Blog

3/22/2012

持BNO香港人如何在3. 25香港末日後 逃出香港!!

持BNO的香港人如何在3. 25香港末日後 逃出香港!!

大家本BNO如果過左期就快D續啦,方便他日香港有事隨時可以買張機票走佬去歐盟國家呀,梁狼如果上場,香港RIP。 續BNO過程如下,你GOOGLE張 BNO RENEW FORM, 之後填左佢,2張相片(相片同FORM都要找BNO人或英聯邦人副簽,FORM有教點整),連同舊BNO,CREDIT CARD INFO AUTHORIZATION FORM(交錢用), HK ID CARD COPY寄去續就得。 而家佢本PASSPORT在英國做,在英國寄返來,去歐盟OR北歐國家容易辦到居留。祝大家走難成功,同埋快D續期啦。
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
無BNO的香港人可以考慮移民去瓦努阿圖, 6萬有交易仲是英聯邦國家。

號外: 團購移民瓦努阿圖只需6萬!!!

人人話移民 瓦努阿圖有客路

狼英登基在即, Deanie姐話香港唔住得人,八方身邊好多朋友都話要搵定後路,想當年羅德丞大羅搞咗間太平門公司,幫香港人搞移民,家陣水浸眼眉,「較」腳要快,賣好多廣告嘅島國瓦努阿圖唔知係咪個好選擇
http://britishhonghkong.blogspot.com/2012/03/6.html

號外: 團購移民瓦努阿圖只需6萬!!!

人人話移民 瓦努阿圖有客路

人人話移民 瓦努阿圖有客路
狼英登基在即, Deanie姐話香港唔住得人,八方身邊好多朋友都話要搵定後路,想當年羅德丞大羅搞咗間太平門公司,幫香港人搞移民,家陣水浸眼眉,「較」腳要快,賣好多廣告嘅島國瓦努阿圖唔知係咪個好選擇。

聲稱「團購價」辦手續
據講移民瓦國,最低消費 1萬蚊美金,八方老友有門路,聲稱「團購價」六萬港元包辦手續,不過八方奉勸大家,即使好驚,想盡快移民,都唔好咁心急,否則有金錢損失就唔好啦。咁多人 想移民,八方即管幫大家搵吓資料,瓦努阿圖位於太平洋西南部,由約 80個島嶼組成,兩度獲英國「新經濟基金」評為世界上最快樂國度。
據代辦移民瓦努阿圖嘅公司介紹,申請移民瓦努阿圖,部份條件包括擁有一間有效嘅瓦努阿圖離岸公司,申請人要出示足夠嘅收入或資產證明等,具體金額未有詳細 說明。八方為移民做定功課,唔代表準備「反英抗暴」,事關挺梁嘅《大公報》日前都有詳細介紹移民瓦國資料,唔通佢哋都怕咗狼振英?

http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120322&sec_id=4104&art_id=16179197

最後抗戰

最後抗戰

雖然現有香港局勢難守,睇嚟我過往發出嘅動亂警告會成真,各位真係要著草走佬。但依家呢一刻,班師奶我無氣教,但泛民支持者,有兩件事絕對可以做。

1. 依家泛民選委傳聞好多鬼飛,而張國柱條hihi,佢社總團隊會唔會walk out,到依家仲無交代,另一位英皇校友領導嘅民福60,據聞亦有唔少鬼飛,佢地係唔係同佢英皇書院中學老死狼震英締結魔鬼同盟?唔該佢地響應碧華依同羅 建熙呼籲,唔入場投票。唔交代嘅話,當佢地係DAB處理。高教界、教育界、會計界都據聞有鬼飛,選委選民必須跟進。

2. 香港時間00:00-20:00,港大民意計劃展開公投
港大民意計劃公投網站
因為中聯辦會用種植部隊hijack公投幫隻狼黃袍加身,所以各位請準備手機,自已要投,身邊朋友都要投,身邊朋友唔識投,你用你嘅手機幫佢,盡投白票,原則係Anyone but CY。

source

香港已到了最關鍵的時候

香港已到了最關鍵的時候

特首選舉將在接著的星期日進行, 1200人選委會掌握著710萬的前途, 實在是很荒謬的事情
亦因此大多數香港人只抱著「又唔到我話事, 理嚟做乜」嘅心態, 對選戰莫不關心
或是抱著睇報紙C疊嘅心態去了解一直以來嘅新聞消息, 所以師奶八公們仗著唐英年嘅醜聞指他沒能力當特首, 縱然梁振英爆出涉及公眾利益的醜聞, 但這些市井的心態沒怎變, 在下從沒感到出奇
就是謝安琪的《你們的幸福》的歌詞就道盡他們的心態

正式宣佈《中英聯合聲明》失效

正式宣佈《中英聯合聲明》失效

《中英聯合聲明》係一份中華人民共和國和聯合王國 (即英國) 共同草擬及簽署、具有法定約束效力的國際性協議, 中英雙方都是必須要遵守。可是當中提到的「除了國防及外交屬中央管轄, 其餘事務屬香港內部管轄」所帶出的「一國兩制, 港人治港」的情況, 中共不斷進行蠶食, 甚至直接出手干預。過去的日子或許只能說是捕風捉影, 但今日多篇報導已作出有力的證明
《蘋果日報》2012-3-21 中聯辦脅迫特首辦 曹二寶要梁卓偉放生梁振英
田北俊證中聯辦為梁拉票