bloggerads

Search This Blog

3/01/2012

要除貪爵士,先除林公公


雖然曾爵士喺立法會喊住口道歉,但正所謂哭泣聲絕無意思,他不會扭轉追數的心意,曾爵士嘅貪腐問題一定要追究,直到曾爵士嘅爵位被褫奪為止。
只不過,想做到一件事,一定要顧住戰略或戰術形勢,唔好得個勇字。
如果曾爵士依家辭職,喺新特首選出之前,邊個代住佢個位,如無意外,應該係林公公。林公公作為曲線港獨之父,當然好稱職,問題喺唐梁何殺到天昏地暗 之際,林公公嚟做臨時特首,就隨時亂上加亂,走都走唔切。喺呢個時候,係唔適合咁玩膠,特別咁玩膠唔知會唔會益咗梁振英條友嘅時候。
所以要除貪腐嘅曾爵士,要先郁咗林公公,或者兩條hihi一次過郁走,最後郁埋曾偉雄,否則都幾頭痕吓。
url

第一時間報道特首1.3.2012答問


特首曾蔭權在立法會特別答問會的開場發言( 香港特首辦 Facebook網頁)----已經有300多留言
曾蔭權鄭重向公眾致歉 (香港政府新聞網)
曾蔭權接受立法會質詢向公眾致歉 (BBC 中文網)
特首認市價支付款待 只適用自己 (有線寬頻)
特首向市民及公務員致歉 (香港新浪網)
曾蔭權出席特別問答會決定棄租深圳豪宅 (北京新浪)