bloggerads

Search This Blog

2/05/2012

香港班左翼「聖人」就真係自焚緊 (轉載)

至於造假,最明顯的是群眾大會,李說「他們是出色的舞台監督」演講者在上面演講,下面安插了鼓掌員和歡呼員,以機械性的時間 和節奏,鼓動民眾情緒。遇到黨外的人演講,不論口才多好,只要偏離共黨路線,台下的鼓掌員和歡呼員便裝出冷落模樣,發出尖叫和噓聲,塑造群眾反應。這種技 巧只能蒙蔽下層民眾,卻令受過教養的人反感,恥與為伍
– 陳雲《讀《李光耀回憶錄》領會共黨作風》
當年李光耀對馬共嘅判斷,唔單只適用嚟批評民建聯班友(愛護香港力量正係李光耀筆下呢挺仆街嚟),用嚟形容呢次「反蝗論戰」班大中國偽左膠,一樣適合。
序言書室老板李達寧:陳雲的意義初探-陳雲自焚了??
李達寧呢篇文,正好表現出,香港社運界所謂左翼,將蝗蟲論、反雙非都可以抹黑做希特拉所謂左翼,係點樣心術不正。
本來李達寧呢排潛水,我都唔想當眾郁佢,佢上鋪請我,但唔請陳雲,又無聯絡香港自治運動班友,就搞個乜叉研討會研究城邦論,呢條友已經係心術不正。 因為呢條友極遲至整好份guest list俾我睇,呢種做法唔係想裝個局出嚟又係乜,同馬共搞呢啲蒙蔽民眾群眾大會有乜分別?
最後就是要右翼引火自焚,諸如林忌四處點火,整個右翼,至少在知識界一定顏面無存。此後無人領軍,民間的民粹亦沒有向心力。所謂建制派的 民粹,有其先天要靠老共的性格,要煽動來動員始終很難。再加上本土派的發展,建制民粹很快就會煙消雲散。至於陳老師,我猜想他出了城邦論一書,大賺一筆, 之後可以告老歸隱。果有日革命成功,新新中國建成,到時老人家或會出山,與今日道上朋友把酒言歡。善哉!善哉!。」
呢啲已經係超級無貨到,訴諸抹黑同人身攻擊嘅表現。佢身為書店老板,佢無理由唔知,除咗寫運程書,做出版幾乎係無錢賺嘅現實,特別係作者。作者收嘅 版稅,往往同佢付出嘅勞力係不成正比。寫一本書,往往係要幾個月時間,每日抽幾個鐘甚至全日坐喺度思考、搵料,你估真係可以老吹架?林忌四處點火?點乜 火?
呢次班左翼自焚就真,因為呢次蝗蟲論,唔係林忌發明,亦唔係陳雲,而係高登仔嘅民間創作,呢個本身就係基層運動,由下而上嘅基層運動,無呢次廣告, 政府喺雙非問題係郁都唔郁,更加鼓動唔到反自駕遊嘅民氣。而呢次少數企喺高登仔果邊知識界(如果佢地仲當呢個商人係知識界嘅話),責任係防止呢股力量俾愛 護香港力量、葉劉淑儀呢啲賣港力量騎劫。佢地反對蝗蟲論,唔係同我、林忌或者陳雲為敵,而係同全香港大部分民間基層、中層力量為敵。你班友日日將啲馬克思 術語,例如階級分析掛嘴邊,然後指指點點,你睇高登仔同親子王國啲阿媽們俾啲乜回應你?我過去一年,寫咗接近三十篇講中國人南侵嘅問題,未計blog文, 你班所謂左翼去晒邊?
反而,我呢次睇到呢班社運界嘅真面目。除咗反映果班大中國沙文主義者虛偽同不擇手段外,就算聲稱本土派嘅,好似陳景輝、葉寶琳呢啲,佢地想點?係唔 係因為呢次運動無佢地份出鏡頭,所以就要否定咗佢?呢啲友係搞本土主義,定係純粹爭取曝光手段上位乜都做,大家自已去分析一下。
我寫呢篇blog文,我唔會浪費時間再回應呢班友,你越回應佢越有著數。其他問題,例如中大嘅未來發展上,我可以講明,我唔會為呢班友背書。關心中大發展嘅校友,可以另外思考方向。其他社會問題亦係一樣。