bloggerads

Search This Blog

2/08/2012

梁振英已經玩完(轉載)

特區政府新聞公報:政府回應有關西九龍填海區概念規劃比賽查詢
梁先生於二○○二年二月二十五日申報,據他所知,在他的直系親屬或僱員、與其有僱傭合約或在有關專業上與其有密切連繫或夥伴關係的人士中,並無任何人士參加了是項比賽,而他亦非任何公司的董事或主要股東。
  隨後兩天(二月二十六日及二十七日),評審團進行了評審工作,並就參賽作品投票選出冠軍、亞軍和三個優異獎。梁先生有份參與評審(包括投票)過程。
在投票程序完成後,比賽小組發現入圍名單中其中一個參賽隊伍的成員疑與梁先生有關連。
  翌日(二月二十八日)在公布比賽結果前,比賽小組知會了梁先生上述發現。梁先生於當天早上向評審團報告有關事宜,評審團亦決定按照比賽守則,取消所涉及的參賽隊伍資格。比賽結果於同日下午公布。
政府好少咁發新聞稿,但隨住薄熙來嘅失勢,風格類似嘅梁振英,亦被曾蔭權親自出手處理。咁嘅新聞公報下,除非土共有人想賭薄熙來鹹魚翻生,否則我相信無乜人咁夠薑,走去提名梁振英,換言之梁振英唔會夠票入閘。就算勉強被佢搏入閘,支持佢啲友仔,處境隨時比泛民更牙煙。
呢啲就係中共式,刀刀見骨嘅政治遊戲。而且呢鋪唔係結束,只係開始。由於唐英年條友起個勢太弱,所以梁振英同埋董建華相連啲友仔,會逐個攞出嚟清算責任,好戲連場。呢種清場,係要為唐英年上台政治穩定性殺出血路,所以種票案發展亦會好好睇。
當然梁振英會唔會出啲爛渣招玩嘢,好睇薄熙來嚟重慶,究竟想點,薄熙來如果玩啲膠嘢,梁振英有樣學樣一啲唔奇。所以大家要考慮仲有一個可能性,北京 俾泛民何俊仁入閘其中一個原因,如果中共權鬥兩敗俱傷,屍橫遍野嘅話,明知何俊仁係支聯會常委都可能要接受,因為佢係睇落中立。
分析香港特首選舉好似分析黑幫開片咁,認真悲哀。
url