bloggerads

Search This Blog

1/28/2012

一定修改基本法,因為支持釋法就係港賊

睇埋以下文章你地就會明白點解釋法即係俾支那國拑住打,之後下任特首政府立埋第23條咁香港就玩完,到時支那想點釋法都得當基本法是死o既,仲唔玩死香港?支持修改基本法,香港走向獨立先是正路!

支持人大釋法就係港賊(轉載)

香港文匯報:自由黨收集簽名 促釋法阻「雙非」湧港

自由黨假扮幫香港人,實際上係做賣港賊。好多香港人,仲未明修改《基本法》24條,同人大釋法嘅分別。公民黨班友只係識講法治法治,睇落香港人都唔多明,等我呢個粗人講明佢。

修改《基本法》24條,係《基本法》159條嘅權力,而修改《基本法》要過四關,分別係特首、立法會、港區人大,再交全國人大全體會議通過。睇過比 較好煩,但由於特首同立法會都係香港人嚟,香港人想點執24條,可以想點執,就點執,有否漏洞要塞,例如黃春平呢啲中央官員做咗永久居民,雙非子女,單非 子女喺中國出生,乜人可以係永久居民,乜人唔可以係,外傭居港權等等,全部可以執得乾乾淨淨,而且立法會議員唔賣得港,佢賣港,下鑊唔駛選。保證《基本 法》執出嚟嘅版本,係可以保障香港人利益,簡單嚟講,就係你有say。

人大釋法,係人大常委閉門造車,香港人唔可以加入意見。莊豐源案咪咁出嚟,如果1999年人大釋法釋得乾淨,點可能爆出個莊豐源案,之後有咁多雙非,根本係人大常委自己一係唔知呢個漏洞,一係就係老共有私心。
所以自由黨、新民黨一定係港賊。更加唔好講由一堆蝗蟲組成嘅「愛護香港力量」。中國如果死都反對修改《基本法》,搞殖民主義嘅私心,昭然若揭。url

伸延閱讀

[香港教學] 罪惡根源 - 基本法(轉載)


香港獨立理由

1. 香港獨立與否的因素並不考慮大陸是否專政或民主,香港獨立理由有太多因素,莫中,香港同大陸人從過去所謂'中國人'中因歷史及政治,地理及環境因素,已演變 出成2個不同民族,雙方無論在文化,語言,地緣政治,文字,思想,世界觀,價值觀,道德,思考模式都不一樣而且有冲突,勉强一齊只會加深誤解同仇視,獨立 是為雙方能建立平等及和平的關係,

2. 獨立為切合香港人本身對自己的身份認同,香港人認為自己係香港人亦認同自己同台灣人係傳统中國人,但却唔認同自己亦 係大陸人,亦唔覺得大陸人即係傳統中國人,即係香港人係香港人,大陸人係大陸人,台灣人係台灣人,,三者身份明確,嘅然我地認係香港人唔係大陸人點解我地 要比你統治,

3. 香港人認同香港資源係屬香港人所有,唔應該亦無義務為其他國家付出,只有獨立香港人才可獨享香港資源,如果香港只係自治,咁資源係宗主 國的,香港只有管理權,這是香港人不能接受的,因為香港不是大陸的領土,香港領土內一切只囑香港人,這只有香港是國家才做得到

4. 香港人不但需要民主自 由更需要一個只忠於香港人及只顧香港人利益的政符,該政符推政策係不需理會大陸政符感受及利害冲突,只要香港人buy就ok,獨立不但增港人對自己身份認 同,更令港人團結,對政符信任,有歸囑感,從而有利施政,及香港穩定及長期發展

5. 外交上香港似東方瑞士,中立性有利香港長遠發展,未來是中美交手,香 港獨立可令香港更中立,香港無必要站在大陸一邊

6. 香港人在外地發生事故時生命財產只有香港本國政符才會用心及用外交手段才能有效幫到香港人,假借其他 英或中領事館過往已証明失敗,由其是香港人在大陸遇事,自治政符是無法有作為的.

7.香港人不會承認英保守黨同共產黨共訂的中英聯合聲明及基本法,因為中 英聯合聲明及基本法並無經大部份港人同意亦不是以香港人利益作出發點,所以香港有重立憲法必要,只有香港建國才能做到

8. 香港人只要出賣香港才犯叛國 罪,所以勾結大陸出賣香港是叛國,對任何國不利都不是叛國,這亦只要香港獨立才做到10,在自冶政符狀態下,香港教育始終都會受到宗主國外交及政治影响, 只有獨立才教育才不受干預,學術認可也一樣.所以無論大陸變成點都好,香港始終要獨立.血綠唔係唯一考慮統一因素,係好out啦,美國,加拿大,澳洲以前 都係英國人,巴基斯坦同印度都係印度人,德國同奧地利都係曰耳曼人,蘇聯以前好多斯拉夫族,南美ABC三國都係拉丁人,結果就係為切合利益需要–個一個獨 立哂. 這是英屬香港,支持香港走向獨立之路facebook群要求香港獨立建國理由, 請各界多多指教
By Robert Wong

假如香港被中共斷水斷糧,香港會死嗎? (轉載)

由於孔子後人說如果中央斷香港水糧,香港就會玩完?這是否事實呢?第一水和糧都是用真金白銀買回來的,是商業交易,不存在中央給與香港,中國不 供應就在其他地方買而已,價錢有高有低。先說水的問題,可以參考新加坡的經驗,新加坡的水主要是跟鄰國馬來西亞買,不過馬國政客經常用供水的問題威脅新加 坡,新加坡政府就全力自己解決水的問題,現在已到了30%是循環再用水(hk$6/立方米),10%是海水化淡(hk$3.8/立方米) ,現在每人平均每日用水是1.65立方米。新加坡的水費是 HK$7.2 -  8.4 /立方米,而香港的水費是HK$ 4.16 - 9.05/立方米。所以中國不供水給香港,香港是不會死的。再說糧,跟水同一個原因,糧不能只依賴馬國,新加坡採用糧食多元化政策,從五十多個國家輸入糧 食,自己亦多種一些,比如30%雞蛋,15%的水產,10%的菜。所以中國不供糧,(新加坡土地只是香港的70%),香港亦是不會死的。
如果中共太吾喜歡香港,讓香港自己生存,那要考慮最大的支出就是軍費,新加坡2011的軍事預算是700億港元,大約等於香港一條高鐵的錢,錢從何而來?新加坡有7%的銷售稅,每年有460億港元的收入。這個數香港人應該付得起,香港政府今年應該有600億盈餘,還有二萬五千億儲備。 如果可以獨立的話,香港實在太多優勢了,就像以前港督麥理浩給直布羅陀總督講,"你只需要五十萬香港人就可以建設你的國家非常繁榮了。"
url