bloggerads

Search This Blog

2/04/2012

話你係蝗蟲,已經好鬼客氣 (轉載)

好多口話左翼,實際係大中國沙文主義嘅硬膠,話蝗蟲係「歧視」中國人。
好多時,所謂嘅沙文主義者,大部分都唔知佢地擁抱緊嘅所謂國家,或者過往中華文化係嚟。如果知道乜叫中華文化,你話中國人係蝗蟲,已經好客氣。
儒家其中一個根本係人禽之辨,孟子講嘅:人之所以異於禽獸者幾希,庶民去之,君子存之。所以依家中國人果啲令人側目嘅無禮行為,好似周街大小便等,以往讀書人最直截了當嘅做法,就係鬧果條係禽獸。蝗蟲?邊有咁著數?
所以班社運包裝嘅中國沙文主義膠,如果話要郁果啲鬧中國人係蝗蟲嘅輿論,好快就嚟呢一鑊焚書坑儒。燒晒啲《孟子》佢,再將啲讀儒家經典嘅人一律都打成法西斯。
後話:喺呢次蝗蟲論戰,我唔會點鬧何俊仁果啲,小弟係尊重直接承認自己係真心嘅民族主義分子嘅政治信仰。如果你一早表明自己係民族主義分子,大家都唔會特別令民族主義分子難堪。但以左翼理論包裝果啲,呢啲叫虛偽,工人係無祖國,要有大中國沙文主義唔好自稱左翼。url

雙非孕婦, 中共自爆詭計 (轉載)

《蘋果日報》即時新聞 2012-2-3 4:28pm 中央不會修改基本法 解決雙非孕婦問題

基本法研究中心主席兼資深大律師胡漢清,今日在北京約見外交部官員後表示,中央已解釋基本法,所以不會修改基本法去解決雙非孕婦來港產子的問題。



胡漢清呢條港奸原本打算分別去北京同倫敦, 要求公開當年中英談判嘅資料, 包括原本係機密的內容, 以確定24條的立法原意, 打算食晒兩家茶禮, 根本就露晒底牌。佢作為大律師理應知道英國是實行普通法/成文法嘅國家, 英國根本就唔會睬佢。

另一方面, 北京依家公開表示「不會修改基本法」, 更表明「中央已解釋基本法」, 亦即係可以肯定當年一個不符憲法嘅釋法行動就係為咗透過雙非孕婦以加強對香港進行殖民嘅效果, 依家北京自己玩自爆, 真係多謝晒可以慳水慳力了。

既然中共殖民的詭計已經揭穿, 香港人還可以沉默嗎?url