bloggerads

Search This Blog

3/21/2012

中國亂七八糟,流選有著數

中國亂七八糟,流選有著數


相信好多人都唔信自己對眼,點解喺百度打八九年六四,居然搵到唔少嘢。因為溫家寶喺十八大權鬥裡面,以平反八九民運作為政治武器,英國《金融時報》亦都有報導。
呢幾日北京嘅局勢都係詭異不明,消息亂咁飛,由王立軍出走美使館搞出嚟嘅膠,似乎越嚟越不受控制。連特首爭霸戰都係呢場亂仗嘅伸延部分,就可想而知。
當然,平反八九民運唔代表中共呢班hihi會做好人,因為中共依家基本上無件好人,人人皆渣。但更大鑊係,因喺重慶太多利益,同薄熙來著同一條褲嘅 周永康,佢手上有武警部隊,武警都係解放軍編制,都打得下,加上薄熙來問重慶兵工廠訂五千枝槍唔知去邊。或容我咁講,依家隨時係中共權鬥惡化到,隨時引發 武裝衝突,或者有人借香港特首選舉倒屎,乜膠都有。
呢啲北京都膠到亂七八糟嘅形勢,梁振英得到中聯辦支持,隨時係假傳聖旨,一旦佢對家失勢,香港就變咗某派人質,屆時香港人條命會好凍過水吓。所以,最好係流選,白票對建制派以至泛民都係最有利,跟車太貼會hihi。
更何況梁振英心術不正,陳方安生嘅變色龍描述,可謂一矢中的。你攞你自己、你嘅身家、你子女嘅生命同前途嚟俾條hihi做注碼,你有無搞X錯?