bloggerads

Search This Blog

3/29/2012

唔係黨員,又係乜嘢?(轉載)


人民網同新華網突然間將現任行政長官寫為梁振英,曾蔭權個大名喺被人篤爆之後至重現江湖,加上許仕仁被捕事件,已經有人懷疑係一場西環嘅政變陰謀。小弟對曾蔭權嘅安危,十分擔心。
但唔知係咪中共宣傳部門有人無心之失,定有心玩嘢,稱呼梁振英做同志,雖然後嚟刪咗,但佢中共地下黨員身份曝咗光。
喺中共,同志呢個名唔係亂叫,特別新華網、人民網呢類具「權威發布」地位嘅傳媒。叫得同志,一定係黨員,無同志稱號,一係轉咗係地下黨,一係就係權鬥失敗被逐出黨。
黃景祥:叫响「同志」稱號
我们党从创建起,就把“同志”定为极光荣的互称。正是“同志”这一称谓,凝聚了无数革命先辈的崇高理想和信念。“同志”者,乃“同”其所 “志”也。“同志”这一称号是崇高的,说她崇高,是因为每个共产党员都有共同的理想、共同的事业、共同的追求;“同志”这一称号是朴实的,说她朴实,是因 为在我们党内,每个共产党员都享有共同的权利和义务,只有分工不同,没有高低贵贱之分;“同志”这一称号是神圣的,说她神圣,是因为我们只能对“自己人”称呼“同志”
 党内如何相互称呼,决非小事。它从一个重要方面反映党员的权力观、地位观、利益观,检验我们是不是立党为公,执政为民,对此,所有共产党员和革命同志都应高度重视,要继承、发扬党的优良传统。让我们继续叫响“同志”这个光荣的称号。
曾蔭權絕對無同志稱號,因為佢官位幾高都唔係自己人,用得同志兩字喺梁振英身上,唯一解釋就係佢係共產黨。點刪都無用。
呢鋪中共「權威發布」梁振英係共產黨,唔知廉署會唔會處理梁生喺選舉期間嘅失實聲明?定諗住淪為東廠算數?