bloggerads

Search This Blog

1/28/2012

一定修改基本法,因為支持釋法就係港賊

睇埋以下文章你地就會明白點解釋法即係俾支那國拑住打,之後下任特首政府立埋第23條咁香港就玩完,到時支那想點釋法都得當基本法是死o既,仲唔玩死香港?支持修改基本法,香港走向獨立先是正路!

支持人大釋法就係港賊(轉載)

香港文匯報:自由黨收集簽名 促釋法阻「雙非」湧港

自由黨假扮幫香港人,實際上係做賣港賊。好多香港人,仲未明修改《基本法》24條,同人大釋法嘅分別。公民黨班友只係識講法治法治,睇落香港人都唔多明,等我呢個粗人講明佢。

修改《基本法》24條,係《基本法》159條嘅權力,而修改《基本法》要過四關,分別係特首、立法會、港區人大,再交全國人大全體會議通過。睇過比 較好煩,但由於特首同立法會都係香港人嚟,香港人想點執24條,可以想點執,就點執,有否漏洞要塞,例如黃春平呢啲中央官員做咗永久居民,雙非子女,單非 子女喺中國出生,乜人可以係永久居民,乜人唔可以係,外傭居港權等等,全部可以執得乾乾淨淨,而且立法會議員唔賣得港,佢賣港,下鑊唔駛選。保證《基本 法》執出嚟嘅版本,係可以保障香港人利益,簡單嚟講,就係你有say。

人大釋法,係人大常委閉門造車,香港人唔可以加入意見。莊豐源案咪咁出嚟,如果1999年人大釋法釋得乾淨,點可能爆出個莊豐源案,之後有咁多雙非,根本係人大常委自己一係唔知呢個漏洞,一係就係老共有私心。
所以自由黨、新民黨一定係港賊。更加唔好講由一堆蝗蟲組成嘅「愛護香港力量」。中國如果死都反對修改《基本法》,搞殖民主義嘅私心,昭然若揭。url

伸延閱讀

[香港教學] 罪惡根源 - 基本法(轉載)