bloggerads

Search This Blog

2/03/2012

你打算中港點繼續落去?(轉載)



大家請由2:40睇起,特別李光耀幾段歷史演辭。

其實新馬分家,已經遠超華人同馬來人嘅裂痕,因為新加坡嘅馬來人都跟李光耀一齊走。由4:29開始演辭,就將問題一針見血講出嚟,你想建立點嘅新國家至得架?

新加坡同馬來西亞因共同對付中共支持嘅馬共,勉強合埋一齊,因為無傾清楚係share the burden and reward,定馬拉佬攞話晒事,華人分餅碎,都搞到一鑊泡,民生、政制、經濟一大堆問題搞唔掂,搞咗廿個月,頂唔順,分開算數,宣布唔玩。

依家英國佬未經公投塞香港俾中國,意識形態分歧本來就好大,香港人用幻想嘅「中國意識」頂住,經過整整十五年,最後一個雙非問題,始終要爆煲。如果二十個月至浮上水嘅問題都搞到新馬咁,一個香港人FF足十五年嘅問題,你認為可以一味叫香港人, 特別受十月懷胎之苦嘅大肚婆去唔鬧爆,簡直係奇想。原來一路幻想落去,就可以令問題消失,我唔識呢挺神乎其技。就算末期癌症病人,打得多芬太尼都失效,更何況用「國族想像」呢樣嘢,點克服十月懷胎前後嘅痛苦呀?

我未生過仔,但我絕對明白啲大肚婆點解咁慶,由大緊肚,到喺醫院,到生咗之後唔係就咁算,又要帶母嬰健康院、打疫苗、撲奶粉、同BB餵奶掃風,換尿片,瞓又瞓唔好,好多左膠無生過仔,無親歷大肚婆嘅痛苦,就一路講風涼話,呢樣嘢亦係我決定開炮開得咁恆嘅原因。乜了解自已人嘅痛苦,咁難咩?

好勝,同堅持統一如李光耀都搞唔掂嘅問題,我唔明香港啲統派,點解可以拍心口話搞掂。更加唔好講,曾志豪呢啲手指拗出唔拗入嘅港賊。仲要依家呢個政府,係唔會成日上北京,代表香港人幫中港收窄分歧。香港人唔係狗,但特區政府班高層就肯定係。url