bloggerads

Search This Blog

2/28/2012

做官條命矜貴啲

星島日報:威院開設公務員專科診所
(綜合報道)(星島日報報道)威爾斯親王醫院將在三月二十六日成立新的專科門診診所(9H專科診所),專供公務員、退休公務員及其家屬使用。醫管局希望新專科診所能縮短公務員專科門診新症的輪候時間。
對於有巿民質疑新專科診所會影響原有服務,令普通病人輪候時間增長,醫院發言人回覆指新公務員專科診所是由政府提供額外資源開設,並不會對現時使用或輪候專科診所服務的病人構成負面影響。
料縮短原有專科輪候
相反,一些原本於專科診所求診的合資格人士,可能會轉往新的專科診所,騰出預約期予其他病人,相信有助縮短輪候時間。
新專科診所只會為病情被評定為例行個案(即非緊急個案)的公務員及其家屬提供服務,而屬於第一及第二優先類別的新症病人(即緊急及半緊急個案),會由原先的醫管局專科門診診所診治。

睇完真係火都嚟,依家好多市民都要排長龍等專科果陣,你班hihi官員有資源唔加喺所有人用嘅診所度,竟然係搞公務員專用診所,你有無搞錯,唔通做官條命矜貴啲?
香港市民係唔係應該考慮衝入去呢間專用診所,要求俾番一視同仁嘅待遇?
url