bloggerads

Search This Blog

3/04/2012

旅發局除咗大陸客, 唔會識搵其他客

《蘋果日報》2012-3-1 個人遊擬再擴大

除咗標題, 在下真係沒有補充
但再加埋另一篇《明報》標題
旅局擬請韓星來港扒龍舟的報導, 就真係火都嚟埋

無啦啦請韓國明星嚟做乜? 無效果之餘, 更是扒龍舟絕對唔係一件容易的事
就假設可以吸引到更多韓國客响端午節期間來港旅遊, 那其他日子、其他客源呢?

另外又話要投放1500萬元在星、馬、泰、印、菲等5個東南亞國家推廣
表面上好似做一些方向正確的工作, 但望到「將邀請紅遍星洲網絡的名廚設計「香港菜(Hong Kong Dish)」,宣傳本港的美酒佳餚巡禮」, 即係又係講緊 shopping, shopping & shopping (「美酒佳餚巡禮」呢個項目又只係主打高級消費嘅活動), 點會唔扯火吖。

事實上, 東南亞客對香港嘅旅遊期望已經不再著眼於一直以來旅發局嘅硬膠「標準化」的項目, 尤其是曾經來港的都會好似香港人到星馬旅遊般「捐窿捐罅」去心中想去的地方。旅發局還是搞這些「硬膠」公式項目, 這1500萬也只是幫自由黨賣廣告「我哋有做嘢!」

報導中「回教旅遊指南」, 在下就拭目以待。還記得當年的「HALAL Restaurant lists」竟然有店中會有佛像的齋舖!