bloggerads

Search This Blog

3/28/2012

瓦努阿圖愛國全攻略!(轉載)

好!各位*將會成為*瓦努阿圖國民的朋友,為了讓大家對我們的祖國瓦努阿圖有更多的了解,在下搜羅了一系列資料供大家參考!大家要做個好國民呀!

第一個要參考的,當然是 wiki 資料啦。詳細我唔講喇,各位鄉里,自己刨熟佢。等我地認識一下我地既同胞先!

好!相當有質素的國民呀!同胞,我們雖然膚色有異,但我們流著的,都是愛瓦努阿圖的血呀!
好了,第二樣要清楚的,當然是我國的國歌。去片!

點唱呢?好簡單的!
容mei, 容mei, 容mei 易打龍嫁ham些
容mei, 容mei, 容mei 移民囉瓦努阿圖
羅咩gear B 哩沙摸 Yumi
容mei 啦 衝Mud沙咩
容mei 沙 摸容mei B 露ham
容mei 爸 打lam me 擔
容mei, 容mei, 容mei 易打龍嫁ham些
容mei, 容mei, 容mei 移民囉瓦努阿圖
好!大家練習好未?容mei!容mei!最重要,係我地要知道,瓦努阿圖領事館係邊啦!http://www.rf.hk/tw/hkzn/consulate/8644.html

好!大家以後遊行,唔好去政府總部,唔好去中聯辦。要認清楚,去尖沙嘴!容mei?
最後,當然要同大家回顧一下我地瓦努阿圖愛國大使為我們國家做的一段片啦。
順帶一提,若果有基督徒想回祖國宣教,可參考 operation world 內的資料。

延伸閱讀
大典
政府官網
facebook
youtube
航空公司