bloggerads

Search This Blog

3/18/2012

秘書長一定係黨員做


梁慕嫻喺新書記者會,當眾推斷梁振英係地下共產黨,梁振英當然一味否認,但唔會夠薑去告梁慕嫻。因為梁慕嫻年資係司徒華果隻級數,如果梁振英敢郁梁慕嫻,佢唔知依家土共有邊啲有係梁慕嫻有關嘅話,恐怕佢死得好慘。
而梁慕嫻用梁振英做過《基本法》諮委會秘書嚟咬住佢地下黨身份唔放,亦好正路。大家要了解,中共係點玩殘蔣介石。
當年蔣公剿匪不力,唔係因為軍力差,而係太多共產黨人滲透咗入去,全部都係啲重要人物嘅秘書之類,結果呢啲友仔不斷幫國民黨倒米,幾強都倒。而中共正因以呢挺手段起家,所以喺中共裡面,秘書長一類人物,一定要係絕對可靠,黨紀郁到佢嘅人。咁除咗黨員,邊個可以被黨紀郁?
所以梁振英可以呃到啲唔熟中共黨史嘅真心膠,但知道中共歷史嘅人,就無幾個信梁生嘞。當然梁振英一定會否認佢嘅黨員身份,因為否認身份,係任務嘅一部分,認咗就玩完。