bloggerads

Search This Blog

2/07/2012

已經到臨界點 (轉載)

我諗用臨界點呢個字做題果陣,猶疑好耐,但有兩件事,我諗好難避免要用呢個字。因為依家嘅情況,香港要準備係可能好似1965年嘅新加坡咁,匆忙改變自身地位,仲要依家由政府到泛民成班友都係無人駕駛。
頭條日報:網民「亂扣帽子」 跑手廁所要防蝗?
嶺南大學公共管治研究部主任李彭廣就話,呢「亂扣帽子」的行為已經表達部份港人的不滿,仇視情緒逐步升級,但而家無論點呼籲香港人冷靜,唔好敵視同胞 都係無用,因為仇視根源係香港公共資源分配不均,港人甚至覺得被「霸佔」,一日政府唔正視問題,中港矛盾或會繼續加深。
李彭廣無小弟咁大口,連李彭廣都咁講果陣,或容小弟咁講,小弟喺去年12月到今年1月嘅評估,已經全部中晒,甚至over,得兩個方法解決,一係有事搞到打鑊甘,一係就係1965年8月9日,新馬分家嘅方式,香港離開。
本來小弟都評估打鑊甘嘅可能性,但今年呢件事,我認為中共分分鐘主要俾香港離開,以保自己小命。

重慶公安局局長王立軍,同薄熙來鬥過你死我活唔係奇事,但喺藏區開片開到七彩果陣,佢條友都要搞到緊急尋求美國政治庇護都失敗,如果你係中國高官係會點諗?
所以依家有兩個可能性:
1. 中國可能有官員主動兵變,然後全國開大片,到時香港三百萬BNO即刻觸動BNA 1981嘅計時炸彈條款變咗BC。
2. 有人喺香港搞屎,然後方便個別人等宣布香港獨立,然後庇護部分官員。當然,又係即中計時炸彈條款。
中國官員入美國領使館唔得果陣,不單會令更多中國官員加緊同美國或其他西方國家聯繫,方便走佬(甚至會做汪精衛),另一方面,香港既然有隻大計時炸彈,不如引爆咗佢,總之走甩就掂,反正人人攬炒。
依家乜膠都可以發生,仲會隨時發生,唔好話我無提醒大家。
url